39+1 bende 💪
Olay yerinden bahsediyorum gelmeyin kardeşim😅😅😅 çok zor. Ne gece olsun istiyorumuuum ne gündüz. Doğsun da artık ohh diyebileyim diyorum ama doğumdan da çok korkuyorum. Gün ortasinda sancılarım başlıyor aha diyorum bu akşam doğuma gidiyorum. Sonra gece olunca kesiliyor. Bu ne arafflııık bu ne maydonoz 😭😅