Sssaaa3 26+6 ile 3. gebeliğim 🤰🏻 2 kızım var şimdi oğlum olacak nasipse. Zorlanmaya başladım iyice. Allahtan ailemin yanındayım. Çünkü 3 yaşında ve 9 aylık kızlarım var. İlki normal 2. Sezaryan. Bu da sezaryan olacak o yüzden. Heyecanla bekliyoruz bakalım. Nasipse hem sezaryan olurken tüpleri de bağlatacağım 🙈🫠