berra-ksrdemir2001 Merhaba güzel anneler.32 haftalık hamileyim dün kontrolüm vardı.doktor bebeğin aşağı indiğini erken doğum riski olduğuni belirtti ama nst sancı veya açılma yok hamdolsun.bu durumu yaşayan varmı bebeğim şuan 2 kilo