Kızlar yardımıza ihtiyacım var. 13. haftaya girdim.Yaklaşık 1 haftadırda demir ilacı ve d vitamini kullanmaya başladım. Bu yaşıma kadar aşırı kabızlık çekmedim çok nadir belli dönemlerde oda en fazla 1 gün sürerdi. Ama şuan durum farklı 4-5 gündür çok afedersiniz tuvalete çıkamıyorum. Aslında hiç rahatsız etmiyodu beni ama taa ki bu akşama kadar. Karnıma ağrılar girdi baya zorlanıyorum. Bana güzel çözüm verebilecek var mı? Lagma ilaç vs. hayatımda hiç kullanmadım özellikle lagma hiç sevmem 🤮 henüz su dışında bişey yapmadım önerilerinizi bekliyorum 🙏🙏