Arkadaşlar 35+3 yetim birkaç haftadır karnım çok sık sertleşiyor özellikle akşamları karnımın farklı farklı noktaları sertleşip sonra düzeliyor, başta çocuk hareket ettikçe oraya mı toplanıyor acaba diye düşündüm ama hareketsizken de oluyor, bu doğumla ilgili bir belirti olabilir mi ya da yalancı kasılma?