Arkadaşlar 3 spinal sezaryen oldum. Belden uyuşma yani halk tabiriyle. İlki 10 sene oldu dün gibi aklımda ilk ayağa kaldırılısim. Yanımda refakatçi annem vardı ve ağlaya ağlaya adım atışlarım dün gibi aklımda. Zorunluydu benim acilmam olmamış bir de tecrubesizlik,yaşım küçüktü doktorlar annem vs kimse akıl vermedi. Suyum geldi açılma da yoktu direk alındım. Ama keşke akıl veren olsaydı da normal olmaya calisilsaydi diyorum. Çünkü adı üstünde normal yani. Sezaryen sonuçta bir ameliyat. Ve acil müdahale. He sonrakiler de mecbur sezaryen oldu ilki sezaryen olunca ama keşke diyorum normal olabilseymis. Ama sezaryen kötü değil asla ama sonuçta bir ameliyat yani vücut kesip biciliyo açılıp kapanıyor. Ayrıca herşeyin bir zamanı olduğuna inanırım ben ve isteğe bağlı sezaryende bebeğin istediği zaman değil bizim istediğimiz zaman oluyo doğum bı nevi doğaya karşı gelmek gibi bişey bence. Sizlere tavsiyem olabildiğince normal olmasını isteyin normal olması için elinizden geleni yapın. Asla korkmayın kötü doğum hikayelerini duymayın görmezden gelin her doğum her hamilelik gibi kendine hastır. Kötü düşünmeyin hep pozitif olun. Ama eğer oldu ki doktor sezaryen dedi mecburen olacak. Ama lütfen sizin kendi sağlığınız için normal olun. Akışa bırakın kendinizi…