Elisa46 Flankes bende aynı sorunun cevabını merak ediyorum. Bugün gittim Nazime Binnur Cömert asistan falan da vardı hiç beğenmedim aşırı ilgisizdi
KuzeyinAnnesi10 Flankes demet, Alper, emrah, Selçuk ve Gülşah bu doktorlara bi bakın ben bunlara gittim gayet memnunun kaldım iyilerdi
zynpkrhsn1 Flankes doktorunuz kim olursa olsun doğumunuza o an hangi doktor nobetteyse o giriyor ben o yuzden ozelde dogum yapacagim sakurada süreyya kaplandan takipliyim ama zaten her zaman ayni doktora randevu bulamiyorsunuz bulsanizda asistani bakiyor nadir doktorun bakmasi
KuzeyinAnnesi10 Elisa46 henüz doğum yapmadık o hastanede takipliyim canım her doktora giderek tanımak istiyorum 🥰❤️
Hayalim2baby İlteriş yaman diye bı doktora aldım ben ama gittiğim de başka kısa saçlı zayıf bı bayan vardı ismini bilmiyorum ama mükemmel bı doktor özel de bile o kadar ilgilenen doktor görmedim ben..