birmucize1 kbrmrym96 haluk balli der tek gecerim tum yengelerimin dogumunu kendisi yaptirdi ve gercekten o naifligi o ilgisi beni cezbetti. Siddetle tavsiye ediyorum ❤️
okk kbrmrym96 bende Haluk Ballı ya gidiyorum ama istiklal tıp merkezine çünkü Altınkozanın cihazlarından daha yeni ve teknolojik doktor öğlene kadar altınkozada öğlenden sonra istiklalde gayet memnunum cok naif her soruya cevap veriyor ne zaman arasamda ulasırım hep cok ilgili bir doktor
Busraarsub birmucize1 bende ilk hamileligimde ona gittim 4 ayliktim suyum patladı birden gece aradigimda telefonu kapaliydi ertesi gun gittigimde dogru duzgun ilgilenmeyip beni devlete gonderdi sonlandirilmasi icin. Ben memnun kalmadım şahsen.
birmucize1 Busraarsub hemsiresi hatice hanim var biz genellikle onunla iletisim kuruyorduk yabanci numara oldugu icin acmiyor vs olabilir hatice hanimdan donus alabiliyorduk mesai saatleri disinda
Busraarsub Ben gittigimde altinkozada değildi hacettepedeydi. 2. Gebelikte muzaffer sengule gitmistim o gayet iyiydi istediğin an ulasip kafandaki sorulari bile sorabiliyorsun. Daha memnun kaldim sahsim adina.