Kubrakkaya Bugün 40+2 günlük hamileyim hala doğumum başlamadı. Muayene doktorum alttan baktı açılma yok dedi acaba doğumu tetikler mi bu durum?
Meridag Kubrakkaya doktorunuz müdahale etti mi hissettiniz mi ? Benim ki 39+4 de eliyle müdahale etmişti canım çok yanmıştı doğumu başlatmak için yapıyorlarmış
Kubrakkaya Meridag bi acı hissetmedim açılman yok dedi zorlamayayım seni de dedi açılma olsaymış masaj yapacakmış
Ayseozden 38 haftalık hamileyim 30. Haftadan beri sancım çıkıyor belki 40-50 kere alttan muayene olmuşumdur ama hiç de doğumu felan başlatmadı 😅
123blogggh Ayseozden ay aynı şekilde bende sancım çıktı ama asla açılma yok aylardır bir parmak var açılma
Kubrakkaya Ayseozden 40-50 defa vaaoov 😅🤭 bende acaba bi etkisi olur mu diye heveslendim artık doğurmak istiyorum da 😅🫠
Kubrakkaya naz_ozz benimde 2 haftadır var sancım ama düzensiz ve şiddeti çok az ikinci doğumum olacak hayırlısıyla doğurabilirsem😅
Papatya_kokuyo5 Kubrakkaya walla son günler geçmek bilmez ben acele ediyordum doğurmak için oğlum 40+ 2 de geldi bakalım kızımız me zaman doğacak
Doruk_annesi Benim de 40+4 oldu bugün 40 hafta dolunca çatı muayenesi yaptı canımda çok yanmıştı hatta böyle 1 gün boyunca hafif kahverengi sümüksü birşeyler de geldi acaba nişan mi diye düşündüm ama benim paşa da tık yok 😂