miniskesi hsizyl tek başına çok şık bi isim. ama ikinci isim gerekiyorsa eren ismiyle yakıştırırım ben hep
Busra221 Bende erkek olursa ali istiyorum ama sadece ali yanına bişey düşünmüyorum Ali tek başına cok güzel bir isim