ibrahimlichinare 36+4′ten selamlar🥰🌹 Artık kızımın gelmesi için o kadar sabırsızlanıyorum ki.. Yarın kontrolümüz var, normal doğum istiyorum🥹 Merak ettim, bebekler en çok hangi haftada gelmeyi tercih ediyor diye😃🫠 Hangi haftanızda doğurduğunuzu yaza bilirmisiniz?💖
Raziyenurx ibrahimlichinare ben ilk kızımı 37+0 da dogurdum şimdi ikinciye hamileyim bakalım bu nezaman dogacak ilki sezaryan dı buda sezeryan
Meridag ibrahimlichinare ben kızımı 40+2 de doğurmuştum. Kendiliğinden suni sancısız çok güzeldi. Şimdi ki haftam sizinle aynı 36+4 bakalım paşamızın gelişi nasıl olacak ben de çok merak ediyorum 🤩
kahvesever__ ibrahimlichinare 40+1 gelmek bilmeyen kızım yarın yatışım olucak inşallah normal doğum bakalım nasıl ileliycek
cevriye35_ 37+1de oğlumu normal doğurdum 33+6 yız kızımızı bekliyoruz 🤰🩷 bakalım ne zaman gelmek isteyecek 🥰
kahvesever__ Meridag bekletmiyorlar artık günü doldu ilaç verip doğumu başlatacaklar 9 ay doldu için bekletmek istemiyorlar bir sıkıntı yok çok şükür
chefmom ibrahimlichinare 4 sene önce oğlumu 41+3 suni sancı ile zorlaaaa normal doğum ile dünyaya getirdim şuan 2.oğlum 37+2 deyiz sancılarım oluyor bunda o kadar beklemez gibi geliyor 😄