Betii00 çok riskli değil ama takip gerektirir sık evde siz hareketleri takip edin değişik dr gidin muhakkak,3turla oğlumu kucağıma aldım ama benimki doğmak istedi kordonu izin vermeyince biraz oksijen sıkıntısı çektik çok şükür hemen toparladı,bu arada 40haftamıza girmiştik beni bekletti doktorum ben hareketli diye rahattım