Nomender Arkadaşlar 25 haftalık gebeyim bebeğin hareketini nerdeyse vajinamda hissediyorum karnımda zaten aşağıda erken doğumdan korkuyorum sizce normal mi yoksa en kısa zamanda doktora gitmeli miyim
35aysegul Nomender canım 31. Haftayı doldurduk en başından beri hep benimde öyle. 3 hafta önceydi en son kontrolüm o zaman yan duruyordu bugün gittim kontrolüme tekrar çok normal bebek baskı yapıyor dedi doktor çocuk da baş aşağıydı. Çok fazla var senin benim gibi çok post gördüm öyle açılan endişe etme hiç. Bişey olmaz hiç korkma Allah’ın izniyle iyi olsunlar sağlıkla gelsinler nerde durursa dursunlar 🙏🏻
rojdaa_5634 Evet aynısı bende de oluyor özellikle bugün yerimden zıpladım. Normaldir diye düşünüyorum. Sezaryenliyim ben birde inşallah bir sorun olmZ
Tmerve Geçen hafta doktor kontrolüm vardı. 2 Gebeliğim. Doktora sordum bu durumu normal olduğunu yercekimi etkisiyle ve vücuduna göre kafası ağır olduğu için aşağıda olmanın çok normal olduğunu söyledi. Erken doğumla da alakasinin olmadığını söyledi.