Cansel76 valla bende yaklaşık 2-3 aydır bu enfeksiyonla uğraşıyorım 29 haftalık gebeyim bende 2 kutu antibiyotik 1 toz antibiyotik geçenlerde piyoseptik mi neydi ondan bitirdim yine de geçmiyor bugün idrar yaparken hafif lekem oldu hemen doktora gittik enfeksiyondan olabilir dedi yarın yine antibiyotik yazcak hayır korktuğum şey bu ilaçların bebeğe zararı olur mu hamilelikte bu kadar çok antibiyotik içmek doğru mu bu durum beni korkutuyor. Birde ben günde en az 3 litre su içiyorum en az oda çoğu zaman geçiyor ama o bile geçirmedi