_eda8 Merve0625 evet yaptım canım adetimin geciken 2 ci gününde yaptım positiv cıktı 😊 suan 6+4 deyiz 😍
Edayesilbas O ucuz satılan gebelik testleri genelde göstermiyor(benim deneyimlerime göre) ben yaptığımda ikinci çizgiyi anca Işık’ta görüyordum üstünden bir hafta geçtiğinde diğerine göre silikti. Benim tavsiyem erken gebelik testleri , 3 haftalık olduğunda bile çıkıyor. Kan testi vermek tabi daha mantıklı ama her ay gebe kalma hayalini kuran bi kadın için bi kere kan verip negatif çıktıktan sonra bi kere daha gidesi gelmiyo içine o kötü düşünce işliyo çünkü. Gebe kalmak isteyenler emin olun sorun sadece stres... kendinizi rahat bırakın herşey nasipp emin olun allah kalbinize göre verir🥰 bende tam ümidimi kestiğim anda gebe kaldım darısı isteyenlerin başına😊😍
Semisko Edayesilbas ben ucuz gebelik testiyle adete 4 gün kala gördüm. Silikti ama vardı. 10 gün önce yumurtlamıştım.
Merve0625 Edayesilbas aynen kesimlikle çok stres yaptıgımı düşünüyorum. O yüzden olmuyor belkide. Geç gebelik olduysa bende de idrar testinde çıkmaz diye düşünüyorum. Ama bilmiyorum kafam allak bullak
Edayesilbas Semisko benim aşırı silik çıkmışti anneme göstermiştim hatta o da emin olamamıştı sonunda Ablam anladı çizgi olduğunu 😂😂😂 ya da ben mi göremedim🤪
ebru23 Merve0625 3 gun geciktiyse test al bu siteye uye olmussun bi test de al yap rahatla bende 3. gun yaptim 5. haftalik cikti
Deletedmom344 Merve0625 Haber vermeyi unutmayın merakla bekliyoruz. 😊 Umarım güzel haberler verirsiniz ben daha adetime 4 gün varken çıkmıştı.