Merve0625 benim üç gün gecikmişti gecesinde test yaptım çift çıktı, ertesi gün kan verdim kanda çıktı ve keseyi de gördük. Bugün veya yarın test yapabilirsin varsa çıkabilir. En belirgin belirtim göğüs hassasiyetimdi.
Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah 😊