Tessd aylin_23 Benimde bir süre oldu 8. Hafta gibi sonrada şişkinlik ve kabızlık başladı . Oluyor bence genelde hormonal değişiklikler diye düşünüyorum
pikachuu aylin_23 ben de aynı haftalarda ishale yakalandım 4 gün acillerde süründüm. Şimdi normalim ama ilk gebelikte 9 ay kabızlık yaşadım
Tessd aylin_23 3 gün üst üste devam ederse ve günde ikiden fazla olursa doktora gidersin. Ben bir gün oluyordum 3 gün normal geçiyordu vs gibi. Akıntı hep var bence hiçte bitmeyecek gibi 😬