1asel-duru Merhaba sütünüz yeterli geliyorsa mama vermenin hiç gereği yok.. Benim sütüm biraz yetersiz geldi ve aç kaldığını hissettiğim için mama verdim.Doktor kontrolüne gittiğimde doktorum mamayı kesmem gerektiğini söyledi. Mama anne sütüne göre daha tatlı imiş ,bebekler o tada alışınca anne sütünü istemeyebiliyormuş.Şimdi sadece süt ile besliyorum gelişimi alt sınıra düşmedikçe de yüksek ihtimal öyle devam ederim