Azra41 Gncanne_ gereksiz . Sezaryen oldum hastane tipi pompayla kanaya kanaya sagdim sütümü kızım yoğun bakımda kaldı 2 poşet dolusu süt götürüyordum sagarak geldi de sütüm. Ek gıda olayından sonra bence gerekli. Hastane cantaniza koymayın bence. Ben Chicco almistim kızıma
Taskaya96 Gncanne_ araştırmalarıma ve kullananların tecrübelerine göre anne gögsüne en yakın olan avent marka ve bende bebeğimde biberon setini,kolik biberonunu ve emziğini avent marka aldım
Sssaaa3 Gncanne_ ben lansinon tercih etttim anne memesine daha yakınmış çevremdede çok tercih edip alan memnun kalan var
Hilalgurce Walla sezeryansa gerekli, normalse doğum kaşıkla bile veriyorlar mamayı anne sütü çabuk geliyormus. Sezeryanda 3-4 günü bulabiliyor sütün gelmesi o yüzden dayiyoruz bebelere mamayı biberonla 😁
WiseMom Gncanne_ İnşallah emer de gerekmez diyelim:) benimki kuvözde kaldı sert bi meme reddi var. Lansinoh ve Avent beraber kullanıyoruz. Ben Lansinohdan daha çok memnunum. Cam ve plastik seçeneği size kalmış. Ama ağzı anne memesine benziyor ve daha az hava yutturuyor.