Minigiim-vebenn52 Kızlar 19 haftalığım hani eliniz kesilir de kan böyle küçücük üstümüze bulaşır ya o sekilde bi lekelenme gördüm çamaşırda korkmalı mıyım bi damla bile değil leke sadece nedir olan var mı ya korktum çok
babylook Minigiim-vebenn52 bende de oldu cuma günü doktoruma koşa koşa gittim o günüm zehir oldu hatta doktorum igne ve fitil verdi sende doktoruna git canım
Evrem990 Minigiim-vebenn52 canım gebelikte kanamanın miktarı azı çogu önemli degil yni cunku kanama hic bir zaman normal degil.sana tavsiyem doktruna git kesinlikle
babylook Minigiim-vebenn52 acile hiç gitme canım özel takipliyim sabah 6.30 yaşadım olayı aşırı korkmuştum hemen doktorumu aradı eşim koşa koşa geldi muayne etti acil bişey anlamıyor inan sana yapçak kan idrar tahlili ultrosona bile almaz benim doktorum hemen kalp atışı varmı diye baktı şükür ki vardı suyuma ve açılmam varmı diye alttan muayneye aldı hemen tedbir amaçlıda fitil ve igne yazdı şükür şuan iyiz🤲
Minigiim-vebenn52 babylook çok şükür şimdi gitsem doktor gelir mi acaba kanamam çok olmadı leke oldu ama çok korkuyorum ya sabaha kadar nasıl beklerim
babylook Minigiim-vebenn52 özelmi bir ara yaz doktoruna inşallah bişey yoktur korkma benimde kahverengi lekeydi azdı benimde ama ben çok korktum
Minigiim-vebenn52 babylook Özel ama doktorun numarası yok arayıp sordum ama nöbetçi doktorumuz var dedi demekki doktoru arayıp çağırmıyorlar eğer bir pedi dolduracak kadar kan yoksa yarına kadar bekleyip kendi doktorunuza muayene olun dedi
aylinvrdruzum Bir şey sormak istiyorum cuma günü hcg 40 çıktı Egelimden 5 gün sonra bugün tekrar verdim henüz çıkmadı ama bugün kahverengi bi kanamam oldu doktora gittim progesteron iğnesi oldum hemde kasıklarım ağrıyor sizce düşük mü oluyor 😔
Minigiim-vebenn52 Evrem990 şimdi hastaneyi aradım ama asistan konuştu nokta kadarsa korkma eğer bir pedi dolduracak kadarsa acilde doktorumuz var gelip görünün dedi ama nokta kadarsa sabaha kadar bekleyin kendi doktorunuza görünün dedi ne yapayım sizce gideyim mi gelirseniz bekleme süreniz suan çok olur ameliyatlar falan var dedi sabaha kadar beklesem bişey olurmu Allahım çok korkuyorum içim çok kötü oldu
babylook Minigiim-vebenn52 benim ki verdi asistanında numarası vardı dayan canım bak bakalım lavoboda ara ara varmı diye biliyorum zor geçiçek bugün senin için ama ya nöbetçi doktora git ama artık geç oldu bekle yarın kendi doktoruna görün ara ara kontrol et çogalırsa git eşinle inşallah bişey olmaz dua ediyorum