Cilga 1 aralik sabahi saat 6 buçukta hastaneye gittik 7 de yatisim yapılacaktı beni hemen kadın doğum servisine aldılar dosya doldurucam diye olacaklardan habersiz dosyayı doldurdum beni hemen bi odaya aldılar önlüğümü giymemi söylediler korkum başlamıştı nst ye bağladılar ve bi anda kapıdan tekerlekli sandalyeyle bi adam geldi gidiyordum şaka gibi ama oğluma kavusucaktim birazdan bebegimin kıyafetleri kucağımda ameliyathaneye gidiyordum ameliyathane çok soğuktu titremeye başladım beni sedyeye aldılar çok titredigim icin epiduralim yapılırken benim kamburum çıksın diye omuzlarından bastırdılar dayanilmicak gibi değil benim canım çok tatlı olmasına rağmen dayandim kataterim takıldı beni yatırdılar üstümü örttüler titremem geçsin diye bacaklarımı falan hareket ettirebiliyodum bunun normal olduğunu sadece dokunmaları hissedicegimi ve acı hissetmicegimi söylediler sondam takıldı ve doktorum kapıdan girdi baslicaklardi beni bacaklarımdan ve kollarımdan bağladılar karnıma bişey sürdüklerini hissettim bu soğuk mu sıcak mı dediler sıcak dedim meğerse sogukmus ama ben hala kesilmeleri hissedicem derdindeyim karnıma öyle bi bastırdılar ki bağırdım ama benimki tamamen psikolojik hissedicem kafasına girdigim için sonra bi bebek ağlaması duydum bana göstermediler ameliyat soğuk olduğu için giydirmisler bide hemşire demez mi az kıyafet koymuşsunuz diye ordan bile cemkirdim yani 5 lı hastane çıkışı çorap yelek battaniye koydum ama yetmedi sonra oğlumu bana gösterdiler o sırada dikiliyomusum ağlamaya başladım çok değişik bi duygu Allah herkese nasip etsin dokundum suratına sonra bana hemen sakinleştirici yaptılar tansiyonum düşmüştü odaya bebeğim benden önce cıktı tabi ama odaya sonra getirdiler benide ameliyathanenin kapısında beklettiler kapıda üstüme örtü örttüler isiniyim diye kapıdan çıktığımda ailem ordaydı ama sakinlestiricinin etkisinden hayal meyal hatırlıyorum odama geldim beni hemşireler temizlediler giydirdiler bi güzel ailem geldi odaya oglusum beklemeye başladım oğlum geldi nasıl güzel hemen sütüm geldi çok şükür emzirebildim bu arada epidural hala belime takılıydı ağrı kesiciyi ordan almaya devam ediyodum ve ilk yürüyüş cidden zor ağlayarak yurudum ben gaz sancısı çok çektim hala daha yürürken zorlanıyorum tam anlamıyla rahatlamış değilim şuan 4.günümüz dün evimize geldik çok şükür benim kadar korkak bi insan doğurduysa herkes doğurabilir sadece beğeninize odaklanin zaten o kadar hızlı gelisiyo ki herşey anlamiyosunuz yanınıza mutlaka ped alın ben depend kullanmadım eğilip kalkamıyorum çünkü baby me nin pedini kullanıyorum ve kanamam çok olmadığı için doktor kan sulandırıcı iğne verdi ve lansolin göğüs ucu kremini alın sizi çok rahatlicak aklıma şimdilik bunlar geldi oglusum 3.700 kg 50 cm doğdu çok şükür dua edin bir an önce toparlaniyim bende benim doğum hikayemde bu kadar 😊
Melegimiz Cilga Allah sağlik versin analı babalı büyüsün inşallah kendiniz mi istediniz Sezeryan olmak
Cilga Melegimiz Amin darısı başınıza bir ayazda kurtulursunuz inşallah bebegimin boynunda kordon vardı ve zaten istiyodum sezeryan olmayı