Cx1annesi Kızlar ilk hamileliğim 28 haftalığım karnım artık büyüdü temizliğimi nasıl yapacağım, kuaföre gidemiyorum,birde benim için hastahane çıkışı için ne almam gerekiyor önerirmisiniz
KuzeyinAnnesi10 Cx1annesi eşiniz yardım etsin ben o şekilde yapıyorum eşim agda yapıyor çok rahat oluyor. Hasta için çıkarken rahat bi elbise yada takım giyebilirsin eşofman gibi falan.
Yasemin_bilgili Cx1annesi en rahatı ayna ile yapabilirsin krem kullanmayı önermiyorlar deriye işlediği için.
Melike_02 Cx1annesi bende 28 haftalığım fenalık geldi artık ağdaya gidicem yapacak bişi yok. Eşime de öyle gözükmek istemiyorum bu zaman kadar hep temiz gözüktüm bilmiyorum birazcık çekiniyorum ne kadar doğru bilemem ama. En güzeli ağdaya gitmek kuaföre. Ama canım çok acır diye korkuyorum bi yandan da
Atlassmomm Ben traş makinesi aldım bitane bide tabure alıyorum tabureye bacağımın birini koyuyorum genital açılsın diye yerede ayna koyup öyle alıyorum çok rahat olmuyor asla eskisi gibi tertemiz de olmuyor ama idareten bişeyler oluyo yani 😅