Cyln00
Cyln00 bende tiroid hastasiyim yani 2 bucuk senedir falan ilaç kullaniyorum her ay doktor tsh bakiyor ilaci duzenliyor 150 iyi geldi sanirim onu kullandigimdan beri düşüşte hamileligimde..geçen ay 6 gun 150 1 gun 100 mg kullaniyordum 2,5 geldi snra hergun 150 mg cekti bu cikti degerim.3.trimesterdw yukseliyormus