Zehra1212 Hanımlar mamayı hazırlarken suyunu illa kaynatıp ılıtmak mı gerekiyor daima mesela gece uyandı veya yolda dışardayız normal ılık vaziyetteki şişe suyla yapsam olmaz mı
Zelihaa23 Zehra1212 yani kaynat sonra sogut termoslar var sicagi ya da sogugu tutan o sekilde kaynat ilit sonra o termosa koy
Yazmelegi_ Zehra1212 ben termos aldim mama ılık tutsun diye içine ılık su koyuyorum biberonu içine koyuyorum gece veya bir yere gidince kolay oluyor gündüz de suyu ılıtıp yapıyorum