Melek1010
Maşallah ne testiymiş o öyle hamilelik boyunca özel hastaneye gittim birgun olaun doktor test istemedi canim ama her ay duzenli olarak saglikocagindan kan ve idrar testi yaptirdim o sonuclari doktora gosterdim
Suan 34+4 üz benden sana tavsiye saglikocaginda testlerini yaptirabilirsin yapmadiklari test varsa onuda devlette yaptirabilirsin ertesi gune sonuclar cikiyor ayrica ayrintili ultrason yaptirabilirsin biz yaptirdik hem ikili tarama hem ayrintiliyi ikiliyi yaptirmayabilirsin cunku cocukta bi rahatsizlik
Olsabile tedavisi yok ama ayrintilida dogduktan sonra tedavi var kalp bobrek dalak ciger beyin kordon rahim aklina ne gelirse kan akisina kadar bakiyorlar ha bu arada ayrintiliyi 18-24 haftalarda yaptirabiliyorsun mutlaka ve mutlaka ayrintili yaptiracaksan perinologa yaptir radyologa gideceksen hic para harcama kadin dogumcunda bakar okadarini fiyatida biz 250tl yaptirdik yer sehir hast farkliliklari muhakkak vardir