Jeonxx Canım nasip işi galiba.Benim 3bucuk yıl oldu çocuğum olmamıştı.İlki 4ay falan önce oldu çok Sevindik ama sonu biraz üzdü.Boş gebelik dediler 7.hafatada kürtaj oldum.Benim doktorum gayet iyisin dedi istedgin vakit tekrar deneyebilirisn dedi.Ben ilk ay korundum sonra bıraktım.3.ayimda kendiliğinden oldu hiç beklemiyordum.Bana diyorlardı ben inanmıyordum açıkçasi.Ama şuan da yolunda gitmeyen şeyler var kese şekli düzgün değil düşer falan dediler.cok kanamam oldu.Hastsnede falan yattım.Sonra kese dolu çıktı ama doktorum bebek gelişir mi kalp atışını duyabilir miyiz bilmiyorum dedi.Yarin muayenem var Hayrilsi diyorum.Kendini üzme İllaki bir vakti vardır.Banada bundada düşük yaparsam test yacaklar.Hakkinda hayırlısı olsun.😘