Hafizenurkocak Acil olarak sezaryana alım 37+3 günlük 35 haftalıkta kalmış kızım olan yada bilgisi olan varmı bebekse bir sorun yok
Ozgenurkb Hafizenurkocak eğer sezaryenden korkuyorsan hiç şüphe etme bebeğin için en sağlıklısı hangisiyse o olmuştur. Bende acil sezaryene alınmıştım bir kaç dakika içinde karar verildi oğluma kavuşmama daha 2 hafta varken 20 dakika sonra kollarımdaydı mis kokusuyla. Korkunu yenmek için bolca dua et ve evladına kavuşacağın anı düşün. Her şey çok güzel geçsin haberlerini bekliyorum ❤️
ParodiMom Sakin ol lütfen sezeryan korkulacak birşey değil senin ve bebeğin sağlığı için en doğru kararı vermiştir doktor dua et tevekkül et nefes egzersizleri yap kısa süre sonra bebeğini kucağına almış olucaksin inşallah Rabbim yardımcın olsun inşallah