Glcn12 Hanımlar 26 haftalık olduk ve 861 gram olmuş az mı sanki haftasına göre birinin gördüm 990 gram olmuş sadece aramızda bir gün var
Yenibirannee Glcn12 herkesin farkli benimki 26+5 de 750 gramdi doktorum 1 hafta geriden geliyor dedi. Suan 33+3 olduk 2300 du haftasini yakalamis minnosum.
Glcn12 Aysee1123 iyi bari haftasına göre geri kalacak diye korkuyorum mide bulantısından doğru düzgün birşey yiyemiyordum daha yeni yeni yemeye başladım oda yemek tarzı çok fazla değil
happyson Benimki de 900 gr idi bana da az diye yorum yapıyor çevremdekiler. 3 ay kaldı ne ara kilo alacak , karnın küçük bak bebek küçük işte vs ….. kahvaltı yapamıyorum çalıştığım için ihmal ediyorum biraz bende kafama takıyorum
Feyzabeyoglu happyson ne sacma. Öyle diyenler herhalde hic gebelik yasamayan insanlar. En fazla kilo son zamanlarda alır bebekler Rahat olun Son zamanlari dogum kilosunu yakalar