Kızlar ben 6+3 haftalık hamileyim canım aşırı lahana turşusu çekti ilk aşermemdi annemde kesin dedi kız olucak cinsiyeti. Çünkü annemin hamileliğinde bana sirke aşermiş ekşi ekşi, erkek kardeşime hamileyken baklava siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkındaa?
Ekşi kıza, erkek tatlıya dedikleri doğrumudur?