Mommy_babygirl Hafta Perinotology istedi dr fiyatlar cok tuzlu ve çok değişiyor 1000 tl-13000 gibi farklılıklar var. Bu konuda öneri var mı anneler
Minigiim-vebenn52 Mommy_babygirl evet ya fiyatlar çok gereksiz pahalı ama mecbur gitcem devlette randevu bulamıyorum bulsam da önce kadın doğuma sonra kadım doğum yeşil alan açınca perinatolojiye randevu alabiliyorsun detaylı haftası geçmiş olursa devlet bakmıyormuş sanırım
zumrasmom1 Mommy_babygirl 22-23 haftaligim suyum fazla diye beni de yolladı devlet hastanesi. Tıp fakültesine kağıt yazıp kaşe bastı o kağıtla gittim hemen giriş açıp yardımcı oldular ücretsiz canım. Öyle bir imkanın varsa değerlendir