Seherrr25 Merhaba 😕Normalde sürekli hareketli bebeğim ama bugün karnım çok sert ve sanki hareket etmiyo gibi bu konu hakkında bilgisi olan var mı
Ecrininannesi_ Seherrr25 stres içindeyken bende hissetmıyorum 33+1 ız bızde uzan tatlı bıseyler ye öyle dene baktın hala aynı doktoruna danış canım
Seherrr25 Ecrininannesi_ denedim ama bugün biraz üzüldüm ve gerildim bu yüzden de olmuş olabilir mi bı yerde toplanıyor sürekli
Ecrininannesi_ Seherrr25 bende oluyor valla sinirliyken falan bı tarafta toplanıp duruyor çok az hissediyorum benim doktorum fazla kafaya takma bıseylerı demişti sorduğumda ama o da olmuyor maalesef çocuklarda etkılenıyor
Seherrr25 Ecrininannesi_ ilk gebeliğim ve biraz korktum da galiba ama dediğiniz gibi çok fazla takılmamakda gerekli Teşekkür ederimm