Bbsozlm benim de kızım iki yaşında ve 40.gunumde regl oldum. O günden beri korunmuyoruz ama olmuyor. Kontrole gittim bir kaç kez sorun yok dedi.esim hiç gitmek istemiyor dr.a çünkü ona kalsa tek çocuk olabilir ikinci olmasa da dert değil ama ben çok takıyorum.39 yaşındayım, geç evlendim, tiroidlerim az çalışıyor. İlerde bana bişey olursa kızıma can olacak bir kardeş fikri çıkmıyor aklımdan. Her regl oluşumda ağlamak biseyleri parçalamak istiyorum.
Sürekli gergin ve öfkeli hissediyorum. Bunda tiroid sorunları da etkili ama normal halimi özledim. Yazarken bile aglayasim geliyor su an.
Psikolojik tedavi, travma çözme işleri, yok meditasyon,spor hepsini denedim.kimine baya para da döktüm. En son Allah büyüktür dedim namaza başladım ama hala içimde eksiklik var