Selam kızlar. 33 yaşında, doğal yolla ilk denemede planlı hamile kaldım. Hamilelik planlayınca doktora gittim kan verdim, folik asite başladım, 3 ay sonra ilk denemede hamile kaldım. Şu an 15.haftanın içindeyim. İkili testte şükürler olsun risk düşük çıktı. 13 haftalıkken doktora gitmiştim. Bi sorun yok, beslenmene dikkat edip vitaminlerini al 1 ay sonra gel dedi…
Ama bir ay çok uzun değil mi ya? Burda bazı hikayeler duyuyorum, daha ileriki haftalarda rahim yetmezliği sebebiyle bebeklerini kaybedenler olmuş… çok üzülüyorum onlar için. Ben düşükleri hep ilk üç ayda olur zannediyodum.. ilk üç ayda da düşük tehlikem ya da kanamam olmadı hiç..
Şimdi ara ara regl ağrısına benzer ağrı yaşıyorum. Ama sürekli değil. Bazen çişim gelmiş gibi baskı hissediyorum ama çişim de olmuyor.. İnternetten okuduğum rahim büyümesine bağlı ağrılar olabiliyomuş ve normal diyolar..
Ama içimdeki şüphe kaygı hiç bitmiyo maalesef. Allah korusun olumsuz bişi olsa hisseder miyimki.
Lütfen birileri evhamımın üstüne toprak atsın yaa çok moralim bozuk