Cankurt evet ben de sizinle aynıyım 🥺 sancı girdi saplandı kaldı bugün, hani diyorlar ya on dakikada üç kez sancı girerse hastaneye gitmek gerekir diye. Sancı girdi ama çıkmıyor ben nasıl anlayacağım dedim hemşireye bugün. Doktorumu aradım izinde o da 😞 sancıların beş dk da on dk da bir olunca hastaneye gel dedi.