balevlatlarim3535 EdaBal1 doktorum açık havada organik boya ile boyayabilirsin demişti 3. Aydan sonra 7. Aya girdik ama cesaret edemedim
Arzuanne Bende boyadım orayel olmadığı sürece sıkıntı olmaz diye biliyorum orayel zaten berbat bir şey bir de boyadıktsn sonra cam kenarına oturabilir boyadığın yerde durmazsan etkilemez çok
Ceroooss Ben ombre yaptırdım 22 haftalıkken. Şuan 37 haftalık bi sıkıntı olmadı ama sizlerde olur mu bilemem 🤷♀️
Gzddncr Bitkisel boyayla boyuyorum ben ilk hamileliğindedir boyadım su an ikinci haftaya doğumum var Cunda’da aynı sekilde