Melike_02 gmzela1605 ben kullanıyordum değiştirdim o basınca dönenler varya onlardan aldım. Onlar daha kullanışlı moptan. Dibe köşeye güzel girmiyor. Pervazları silemiyorsun en güzeli eskiler vallahi mis gibi yapıyor
miniskesi gmzela1605 ben kullanıyorum çok memnunum. bence daha temiz oluyor. ama köşeler için falan dezavantajı var tabi normal vileda gibi her yere girmiyor
KuzeyinAnnesi10 gmzela1605 bende kullanıyorum bezleri değiştiriyorum yerine göre zaten banyoya falan kullandığımı eve kullanmak içime sinmiyor
gmzela1605 Melike_02 yine aynı marka mı aldınız ? Bende sipariş verdim ama bakalım nasıl kafam karışık bende hep eski model kullanmıştım
Melike_02 gmzela1605 evet canım aynı marka. Yani benim görüşüm öyle inşallah siz memnun kalırsınız 🙏🏻