ebrarmom08 Biz 4+6 ken yarın doktora gideceğiz görürmüyüz acaba meraklıyım betam cuma günü 813 çıktı cumadan bu yana yükselmiştir umarım 😊 kızımda 4 haftalıkken alttan muayene ile görmüştük 🙂