Kodal-42 2 sene önce kapali yöntemle Safra kesesi ameliyatı oldum 14+5 günlük gebeyim bugün göbegim ordaki dikiş yeri göbek çevresi aciyor ve agriyor neden olabilir varmi aynı durumu yaşayanlar