WiseMom Cicekliannee meyve posalı ve içinde taş hücresi olan meyveler(ayva, armut..) oldukça tutar ama şekerli sonuçta. Hipoglisemik durumlar için(şeker düşmesi ani titremeli açlıklar) en iyisi karbonhidrat+protein🙏🏻
GPinar Cicekliannee hahhaha kesinlikte aynen öyle canım ya 😂😂hamilelikten önce aman kilo alırım diye aç yatan ben şimdi uykudan aç kalkıp yiyorum valla tuhaf bi hismiş gerçekten 🙈🙈
Bebisannneessi Cicekliannee gece midem bomboş oluyor sanki aslında yemek iyi değil o saatte ama mecbur kalkıp biseyler atıştırıyorum, yemesem de bebeğe bişey olmaz o anneden beslenir bı şekilde endişe etmeyin
DENIZ_55 Cicekliannee Bende 12 haftalıgim hep açım zaten sürekli. Bisey yemek istiyorum ama gec3 yemek yemek iyi değil a.a açıkirsam yiyorum açken. Ben ben değilim 😁😁
acilicigkofte Hiç doymuyorum valla nedense 🤣 yiyorum 1 saat sonra yine açım ama gece uykudan uyanıyorum uyuyamıyorum kalkıyorum yiyorum öyle yatıyorum tekrar 🤷🏼♀️