Kivircik01 Üzgünüm ki kan testimde negatif çıktı kızlar. Benimle beraber bekleyen , yazan , sürekli soran canım bitanem güzellerime çok teşekkür ederim. Allah sizden razı olsun. İnşallah bir gün bende birlikte sevineceğimiz o güzel haberi verebilirim. 🌸
Tugba_turk46 Kivircik01 umut nefes aldıkça vardır gizoşum üzülmek,stres yok Rabbim en doğru zamanda nasip edecek inşallah 🤲
Zeyela Kivircik01 adet oldun mu peki canım ? Ben de yarın kan testi vericem ben de olmadım henüz testler hep negatif çıkıyor
Kivircik01 Tugba_turk46 bitaneciğim teşekkür ederim başından beri hepp yanımda oldun, inşallah birbirimize güzel haberler vereceğiz 🫶🏻
Zeyela Kivircik01 canım sen yine de doktora git adet olamamanın nedenini araştır inşallah kavuşuruz bir gün💕
Tugba_turk46 Kivircik01 inanıyorum gülüm vericez er yada geç ikimizde buraya hamileyim postu açıcaz Rabbimden umut kesilmez belkide bu ay vericez Eylül sana , bana,bizlere umutla Güzel haberle gelsinn 🤲🥺♥️
Hatice333 Kivircik01 asla üzülme ve umudunu yitirme Allahım en kısa zamanda o kucağını doldursun inşallah canım benim 🙏🤍
Hatice333 Kivircik01 elbette olacak sadece zamanını bekliyor bebiş 🙏😘 zamanında ve sağlıkla gelsinler de ne zaman olduğunun önemi yok 🙏 sadece biraz sabır ❤️
Kivircik01 Tugba_turk46 amin çok amin 🙏🏻 Eylül benim ayım 4 Eylül doğum günüm belli doğum günü sürprizim olur dedim olmadı ama Eylül bize iyi gelir uğurumuz olur inşallah bitanem 🙏🏻💙
Tugba_turk46 Kivircik01 şimdiden yeni yaşın hayırlı olsun canım Eylül sana sağlık,huzur ,bereket ve bir evlat getirsin eşinle ,sevdiklerinle ve birgün kucağına alacağın evladınla hayırlı yaşların olsun 🥲♥️
OnlyBaby Kivircik01 bende öyle bekledim canım 27 ağustosu, geçen ay 27 sinde adet oldum 27 ağustosda doğum günüm adet olmadım hala ama doktor geç olucaksın demişti ultrasona bakarak.. :) nasip değilmiş bidahaki aya inşallah