Ocak_123 Kızlar siz yenmemesi gereken bir şey yediğinizde vicdanınızı nasıl rahatlatıyorsunz 😁 canım cips istedi nefsim kırılsın die biraz yedim şuan pişmanım 😁
nurcakar03 Ocak_123 ben hamileliğimin 6 ayına girdim be bu süre boyunca sayısız cips yedim engel olamadım pişmanım ama yedim şimdi daha fazla dikkat etmeye çalışacağım
batununannesi__ Ocak_123 valla 7 aydır sadece sigarayı ve kolayı hayatımdan çıkardım canım çektiği ne varsa yedim hep cipste yedim fast food tarzıda napim canım istedi hatta doktorumuz kilosu çok iyi gidiyo dedi demekki yaramış 😂
Minikperi Ocak_123 ay neden pişman oluyorsunuz ki boşverin hayat bunlar için çok kısa. Bebeğinize sadece mutluluk yansıtın 🥰
Ocak_123 Elisa46 1 ay sonra 5. Yılımıza gircez daha önce 1 düşük yaşadım kayp gebeliğim de buda tedavi ile oldu ve zararlı olan şeyleri nefsimi kırmk adına az da olsa tükettiğimde vicdan azabı çekiyorum sanki bebeğimi bile bile zarar veriyormuşum gibi hissediyorum
sem1 Bende canım aşırı hamburger çekti hamburger spiariş ettik napıyım ama yemesem aklımda kalıcaktı mecbur yedim
Ocak_123 nurcakar03 hamileliğimin başından beri çok abur cubur tüketen biri olmadım varsa az az tüketiyorum ama yiyince de pişman oluyorum inşallah hepimiz bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız
Elisa46 Ocak_123 Allah’ın izniyle kucağına sağ Salim alırsın inşallah sıkıntı yapma kendine iyi düşün 💕
Enas2365 Ocak_123 başınız sağolsun benim de bir kaybım var. Önceki gebeliğimde çok düzenli besleniyordum. Ama bu sefer canım ne isterse onu yiyorum, strese sokmuyorum kendimi. Allah utandırmasın, sağ salim kavuşalım inşallah bebeklerimize
asel_asl Ocak_123 bende aynıyım canım tedaviyle hamile kaldım 8 yılın sonunda ve bir kaybımız var. Zararlı olan ne varsa hayatımdan çıkardım hiç bişey bebeğimden önemli değil. Bazen canım deli gibi kahve cips çekiyor ama tutuyorum kendimi ve bir süre sonra unutuyorum zaten. Her ne kadar ye bişey olmaz dense de sonuçta paketli gıdaların hiç biri sağlıklı değil .. bende kıyamıyorum ona.. doğurunca acısını çıkarırsın tut kendini
Ocak_123 batununannesi__ benm kaynanam sigarayı içmiyor yiyiyor resmen çok içiyor iki çocuğuda çok şükür sağlıklı kola da aynı şekilde şişe şişe aç karna içiyordu hamileliğinde
sem1 batununannesi__ kız bende bu sabah sağlık ocagına gittim 19 haftalık hamileyim 58 le hamile kalmıştım 64 kilo olmuşum hemşire fazla almışsın dikkat et dedi 🙈Aslında öyle ekmeği falanda çok tüketmiyorum abur cuburuda kıstım meyve yesem kilo alıyorum önceden zayıftım kilo almaya çalışırdım şimdi gördüm kilo almanın nası bişi pldugunu 😅
Ocak_123 Elisa46 bende gebeliğimden önce içiyordum öğrendikten hemen sonra bıraktım çok şükür zorlanmadım çünkü koku hassasiyeti fazla olmuştu içerken kokusu rahatsız ediyordu
batununannesi__ Ocak_123 yok ben o kadarda riske atamam sigarayı direk attım sonuçta normalde zararlı bişey kolayıda içince midem yanıyordu o yüzden içmedim geri herşeyi yedim ama
Paramedik16 Ocak_123 hiç vicdan rahatlatması yapmıyordum canımın istediği her şeyi az miktarda tükettim valla oğlanlarım (ikiz) turp gibi çok şükür