Merve3444 Bende bugün kan vercem testlerim de pozıtıf çıktı dualarınızı bekliyorum ınsalah sağlıkla hayırlısıyla hamıle olabılırm 🙏🏻
Minikruyam tunahansmom son adetin ilgununden hesaplanıyor haftalık olayı kan ver sonra biraz sabret öle git ben ilk randevuma 5+3 Ken gittim çok minik kese ve embriyoyu gördüm şimdi kalp atışını beklioz inşallah
Anneoluyorumm00 tunahansmom hayırlı olsun canım sağlıkla al kucağına bas bas bağırıyor resmen ben burdayım diye 😂
tunahansmom Kan testi yaptırdım bugün adetimin normalde 3. Günüydü , dün de idrar testi pozitif çıkınca yaptırayım dedim 363 çıktı kızlar normal değil mi🙏🏻🥲
Prens_prenses777 tunahansmom rabbim sağlıklı bir hamilelik ve sağlıkla kucağına almayı nasip etsin İNŞALLAH bnce ilk sağlık ocağına git kan ver sonra hastaneye gidersin canm bnm