Merve44- ben 🙋🏻♀️ ilk doğumum aynen bu şekilde olmuştu. 40+3 teydik, sabah biraz suyum geldi nişanla birlikte. Hiç kendi sancım olmadı. Hastaneye gittik hemen 2 cm açılmam vardı tabi su gelişi olduğu için yatırdılar hasteneye. Sancım olmadığı için de suni sancı vermeye başladılar. Bikaç saat sonra artık sancılarım şiddetlendi ve sıklaştı. 2 saat sonra 5 cm olmuştu, suyumu tamamen boşalttılar ve ondan sonrası jet hızıyla geçti. Yarım saat içinde tam açıklığa gelip doğum yaptım. Totalde 2,5 saat ciddi anlamda sancı çekmiş oldum.