Kızlar 2. Bebeğime hamileyim ilkinde sürekli özel hastaneye gidip orda doğum yaptım detaylı usg yapmadılar bu 2. Gebeliğim 14. Haftadayım 2 kere özel hastaneye gittim kontrole en son gittiğimde 2li tarama testi yaptılar temiz çıktı , evime devlet hastanesi çok yakın bugün bir kere de oraya gideyim dedim hani eşim yokken ani birşey olur buraya gelirirm falan diye neyse geldim ve söyledim de onun için geldiğimi (ilçede yaşıyoruz bu arada) bana detaylı usg için İl,e gitmem gerektiğini ilçemizde özel hastaneler de dahil hiçbir hastanenin detaylı usg yapmadığını söyledi bu hafta içinde git ilde randevu al 20. Haftaya verirler o zaman girersin detaylı ultrasona ve çocuk kardiyolojisi doktoruna dedi ama kafam karıştı özel hastenedeki doktorum hiç bahsetmedi ve bu doktor korkuttu kötü birşey gördünüz ondan mı istiyorsunuz dedim herkese yaptırıyoruz dedi o okey ama ilk çocuğum 3 yaşında onun gebeliğinde istemediler 15 gün sonra özel hastanedeki doktoruma randevum var bekleyip ona da sorayım mı napayım çok kafam karıştı ,karışık olduysa ksuura bakmayın