Nrdntr Kızlar merhabalar hamilelikte saç kesimi yapılırmı kimisi yapılmaz diyo kimisi ne alakası var hamilelikle tabiki yapılır diyo yardım lütfen
KuzeyinAnnesi10 Nrdntr bende ikilemdeyim bende kestirmek istiyorum ama çok kararsız kaldım bana da ne mana saçma geliyor kestir gitsin diyorum sonra ya doğruysa diyorum tırstım
yanealakanealakaa Nrdntr kestirdim, doğuma az kala boyamıştım da. 6 aylık bebemi emziriyorum şu an. bence de mantıksız yani, saç kestirmekten ne olabilir ki
gmzela1605 Saçma geliyor bana ne olabilir ki saç kesiminin , ilk gebeliğimde kestirdim ben yine kestircem doğumdan sonra uzun saç çok zor
Aseleft Ben kestirdim hatta kakul bile kestirdim su an dogum yaptım bebeğim 18 günlük. Allah bilir kime ne zaman ne olacağını. Hurafeden ibaret
Nrdntr Aseleft kesinlikle öyle saç ile hamileliğin ne ilgisi var banada mantıksız geldi ama bunu söyleyenlerin sayısı çok olunca insan tereddütte kalıyo
Aseleft Nrdntr kırkı cikmadan dışarı cikilmas diyolar mesela ben 10 kere çıktım kızımıda çıkarttım. Dinimizde böyle seylerin yeri yok sadece nazar var bunlar hurafe şaman geleneği asla inanmayin