Gizemakpolat Selam kızlar 2 ay once spınal sezeryanla doğum yaptım ılk muane gozle oldu yarın 2. Muanem var yasayan var mı ? Ultrasonlamı gözlemı yoksa alttan muanemı yapıyorlar bı fıkrim yok da tevruve eden yazabılır mı 🙏