27 haftalık hamileyim. Bugün ilk defe bu kadar çok yürüdüm 6 bin adım atmışım. şimdi evdeyim ve hareketlerini hissediyorum bebeğimin ama ben çok halsiz bitkin haldeyim karnımda da hafif ağrı oluyor. Bir sorun olur mu acaba bu kadar çok yürümenin. Normalde de hamileliğimin başından beri hep yürürüm ama ilk defa bu kadar çok yoruldum💆🏼♀️