sipsibel Kızlar iyi akşamlar bugün ilk kez nstye girdim ve doktor biraz sancı göründüğünü ağrım olup olmadığını sordu ama ağrım yok o da eve git ağrın olursa gel dedi başınıza böyle bir şey geldi mi ?
Asyacata sipsibel ben de 33 haftalığım. Düzenli sancım olduğu için hastaneye gittim. Fakat benim 5 dk da 1 şeklindeydi. Önemli olan bu. Düzenli şekilde olduğu için beni yoğun bakıma aldılar doğum olursa engelleyelim erken doğmasın ya da açıklığım olursa bebeğe akciğer için iğne yapalım diye. Serum ve takiple ağrıyı gerilettik ve 2 gün kalıp taburcu oldum. Susuz kalmamaya ve dinlenmeye dikkat edin. Düzensiz sancılar olması normal bu haftalarda.
sipsibel Dilekonurr Kaç çıktığını sormadım da şu an kağıda baktım doğru anladıysam 30-40 gibi bi şey var kağıtta
Dilekonurr sipsibel altta yazanı diyorsun doğrudur da neden öyle demiş olabilir ki benimde geçen hafta öyle çıktı sorun yok dedi başı kanala girmiş mi alt tarafta baskı hissediyor musun
sipsibel Dilekonurr doktor önce ultrasonda baktı bir şey demedi normal her şey dedi ama nst için böyle bi yorum yaptı ben de anlamadım sizin de böyle mi çıktı değerler
Dilekonurr sipsibel evet ben 35 de böyleydi bu hafta 36 oldum çarşamba gene gitcem sorun yoktur bazı doktorlar çok korkutuyor ya kasma kendini
Omrseliminannesi Canım bencede olmuştu ben şuan 36. Haftadaki ara ara çıkıyordu korkma bazen oluyor endişe etme yalancı sancida oluyor, sağlıkla gsin bebisin
sipsibel Asyacata yok benim öyle düzenli değil ki zaten ben de bir şey hissetmiyorum doktor da biraz ağrın var dedi sizinki gibi olsa sanırım beni de hastanede tutarlardı
palperol Ay benımde aynı sızın gıbı hem baskım var sol kasıkta hemde arada ağrı gırıyor hafta randevum var herkes Nstnı merak edıyoruz dıyolar. Bıde karnım ınmış guya aılem oyle dıyor ama bılemıyorum🫠🥲
Canseel13 palperol ay banada aynısını diyorlar 2 gün önce bebiş toplanıp sertleşiyordu artık olmuyor neden bilmiyorum 34+3