tosbikin_annesii Doğum yapalı bugün 3 cü gün oldu sütüm geldi çok şükür ama göğüs uçlarım aşırı yara oldu. Ağlayarak emziriyorum. Lansinoh, mustela, kendi sütüm ve zeytinyağı denedim fayda etmedi. Ne önerirsiniz?
Joye tosbikin_annesii Garmstan pomad. Emzirirken göğsünüzü süzgün tutturmaya çalışın bir de. Yara o yüzden oluyor genelde. Sadece uç kısmını değil koyu halkayı alt kısımdan tamamen ağzına verin.
Artemis_ tosbikin_annesii ablamın göğüs uçları kopma noktasına gelmişti ve herşeyi denedik hiçbiri ile yaramamıştı. Bir doktor “earth mama” adlı bir markanın göğüs kremini bulmaya çalışın diye önermişti. Yurtdışına ait bir marka çünkü. O zaman bir şekilde bulmuştuk. Şimdi benim de en büyük travmam ve korkum olmuştu. Kasım’da doğumum var hiçbir kreme para vermeyip onu alacağım direk. Mucizevi bir krem çünkü. Yalnız trendyolda buldum ancak orjinalliğinden emin olamadım. O yüzden avrupa markaları satan eczanelerde olabilexeğini düşünüyorum ben de. Fiyarı biraz pahalı ama kesinlikle değeceğini düşünüyprum
tosbikin_annesii Joye çok teşekkür ederim sağolun. Sezeryan olduğum için düz yatarken emzirdi hemşire hep göğüs uçlarımı çektiler yara oldu
Mrvctn Tam 2ay çektim ayva jeli lansinoh zeytinyağı kantaron tahin yağı her şeyi denedim hiçbiri işe yaramadı. garmastan Pomat aldım . Sadece 2-3 kez sürüp birkaç saniye havalandırmayla yaram bitti ağlayarak emziren ben keşke daha önce kullansaymışım diye üzüldüm.. şimdi her göğüs yaram var diyene direkt söylüyoeum bide ben eczaneden aldım ama trendyolda daha uygun
mucizem0111 Mrvctn bana garmastanda iyi gelmemişti ama inşallah arkadaşımıza iyi gelir çok zor süreç ilk oğlumda herşeyi denedim geçmemişti mahvolmuştum şimdi ikinci icin hamile kalmadan gümüş kapak aldım indirim yakalamıştım o dönem umarım ikincide aynı acıları çekmem
Hayalhira 0605_ gümüş kapakları göğüs ucuna takıyorsun sürekli olarak zaten iç çamaşırın tutuyor destekliyor sadece emzirmeden emzirmeye çıkarıyorsun benim oğlumda çok faydasını gördüm özellikle doğumdan 1 hafta önce takmaya başladığında hiç yara olmuyor
yanlisanlamaama tosbikin_annesii garmastan iyi geliyor biraz bide gümüş kapak mutlaka alın. Ben emzirmediğim zamanlar gümüş kapak kullanıyorum 2 ay oldu halen tam iyileşmiş değil maalesef 😢 bir süre sonra o acıya da alışıyor insan galiba şimdi acısa da pek takılmıyorum nedense
Hayalhira 0605_ bilmiyorum ama dediğim gbi ben hiç çıkarmadım bi zararınıda görmedim açıkcası daha faydasını gördüm ama tabi belki hava aldırmakta fayda vardır