Hasretim1018
Ben 22 haftalik kullanıyorum devlet hast iğne olarak önermiyoruz ama kafan karismasin doktorun nasıl basladiysa öyle devam et dedi çok önemli ilaçlar mutlaka doktorun nasıl onerdiyse öyle kullan benim pihtilasma olduğu için doğuma kadar ayrıca konuyla ilgisi yok ama kaynanam ameliyat sonrası ilac kullanıyordu başka bir doktor kireçlenme yapar kullanma dedi sırf ilacı kulkanmadigi için 10 hast yattı
inş bebisine birsey olmaz Rabbim korur inş